Dzień Pszczół w ,,Ananasach''

,,Ananasy'' cały tydzień poznawały mieszkańców łąki. Przypominaliśmy sobie wygląd i nazwy kwiatów polnych oraz owadów, które można zaobserwować na majowej łące. Poznawaliśmy cykl rozwoju motyla, słuchaliśmy też opowiadania ,,Barwy ochronne''. Dzieci dowiedziały się, jakie jest znaczenie barwy ochronnej w życiu zwierząt. ,,Ananasy'' poznały cyfrę 10 w zabawie matematycznej z kropkami biedronki. Z papieru wycinały figury geometryczne i tworzyły z nich gąsienice. Poznawaliśmy kolejne utwory muzyki klasycznej - tym razem ,,Sen nocy letniej'' F. Mendelsona, tworząc do niego improwizacje taneczne. Tydzień zakończyliśmy świętując Światowy Dzień Pszczół. Dzieci przyszły ubrane na żółto albo w strojach pszczół. Wykonały swoje opaski z pszczółkami. Dowiedziały się, jak powstaje miód. W zabawach matematycznych przeliczały i porównywały liczebność pszczół, motyli i kwiatów na łące. Rywalizowaliśmy w zabawie dydaktycznej, polegajacej na zebraniu jak największej ilości pyłku (guzików) z kwiatów. Na koniec przedszkolaki próbowały różnych rodzajów miodu i samodzielnie tworzyły miodowe ciasteczka. Były pysznie słodkie!

 



Sprawdzanie folderu w poszukiwaniu zdjęć ... OK.
większy obrazek nr 1 większy obrazek nr 2 większy obrazek nr 3 większy obrazek nr 4 większy obrazek nr 5 większy obrazek nr 6 większy obrazek nr 7 większy obrazek nr 8 większy obrazek nr 9 większy obrazek nr 10 większy obrazek nr 11 większy obrazek nr 12 większy obrazek nr 13 większy obrazek nr 14 większy obrazek nr 15 większy obrazek nr 16 większy obrazek nr 17 większy obrazek nr 18 większy obrazek nr 19 większy obrazek nr 20 większy obrazek nr 21 większy obrazek nr 22

 


ilość odwiedzin: [[licznik]] , aktualnie oglądających: [[online]]