Grupa VII - "Kokosy"
W roku szkolnym 2020/2021 w grupie 6-latków pracują:
Anna Kuba - nauczycielka
Paulina Laszuk - nauczycielka
Anita T. - pomoc nauczyciela, woźna oddziałowa
GRUPA PRACUJE CODZIENNIE W GODZ.
7:15-16:15- poniedziałek, wtorek, środa
7:30-16:00- czwartek, piątek
(dzieci przyprowadzone wcześniej bądź odebrane później odbieramy z gr. II)
konsultacje odbywają się drogą mailową:
a.kuba1985@gmail.com
paulinalaszuk2@gmail.com
bądź telefoniczną
Kochani,
od marca w naszej grupie będzie realizowana
innowacja pedagogiczna "W świecie emocji".
Dzieci poznają różnorodne techniki arteterapii (terapii sztuką), które pozwolą im rozładować negatywne emocje, otworzą dzieci na świat, zaspokoją potrzebę przynależności do grupy.
W planie mamy malarstwo, aromaterapię, poezjoterapię, choreoterapię, relaksację przy wyciszającej muzyce, teatroterapię, trening umiejętności społecznych, rekreację przy grach zespołowych, terapię ruchem, muzykoterapię, a na koniec-dyskotekę :)
Zajrzyjcie też na wpis w naszej grupie, tam umieściłyśmy to, co będzie się działo w marcu :)
Pozdrawiamy serdecznie :)
Tematyka na MARZEC:
1. W oczekiwaniu na wiosnę...
2. Mali strażnicy przyrody
3. W świecie arteterapii
4. Nadeszła wiosna!
5. Jesteśmy różni, lecz równie ważni!
Wiersz do nauki:
"Wiosna i moda" B. Gładkowska
„Pod koniec zimy wiosna
wyjęła żurnali stosik.
– W co mam się ubrać? – dumała
– co w tym sezonie się nosi?
Założyć sukienkę w kropki?
A może golf? No i spodnie?
Co wybrać, by być na czasie
i nie wyglądać niemodnie?
Torebkę wziąć czy koszyczek?
Na szyję apaszkę cienką,
na głowę – kapelusz z piórkiem
czy lepiej beret z antenką?”
W tym czasie... – Gdzież ta wiosna?
– pytali wszyscy wokół.
– Zaspała? Zapomniała?
Nie będzie jej w tym roku?
I przyszła w zielonych rajstopach,
w powiewnej złocistej sukience
i miała wianek z pierwiosnków,
a w ręce trzymała kaczeńce...
Piosenka do nauki:
Tematyka zajęć - miesiąc MARZEC
1. "Jobs occupations" – Nauka piosenki tematycznej. Wprowadzenie słownictwa dotyczącego zawodów w grze językowej.
2. "What do you want to be?" – Zabawy dramowe z rekwizytami. Utrwalenie słownictwa związanego z zawodami.
3. "Revision unit 5 & 6" – Zabawy językowe, ruchowe, dramowe. Powtórzenie słownictwa z działów "Fruits" i "Jobs occupations".
4. "Colorful flowers" – Zabawa z kartami językowymi. Wprowadzenie słownictwa dotyczącego wiosny.
5. "Funny bunny" – Zabawy językowe ze słownictwem dotyczącym Wielkanocy. Słuchanie piosenki tematycznej.
Słownictwo kluczowe:
police officer, waiter, mechanic, teacher, fire fighter, hairdresser, vet, shop assistant, footballer, dancer; Easter egg, Easter bunny, basket, chick, lamb.