Grupa VI - "Ananasy"

SERDECZNIE WITAMY

WSZYSTKIE MAŁE I DUŻE ANANASY!!!

 

W grupie pracują:

Agnieszka Lubicz-Sienicka: nauczycielka

Iwona Romanowska: nauczycielka

Barbara Zubrycka: woźna oddziałowa

 

Konsultacje indywidualne z nauczycielkami grupy odbywają się:

Nauczycielka Agnieszka Lubicz-Sienicka – I wtorek każdego miesiąca od godziny 16.30
Nauczycielka Iwona Romanowska – III wtorek każdego miesiąca od godziny 16.30
Prosimy o wcześniejsze powiadamianie nauczycielek o chęci przybycia na konsultacje!

 

   

STYCZEŃ

Tematy kompleksowe:

1. A czas leci i leci...

2. Baw się z nami w karnawale

3. Nasi kochani dziadkowie!

4. Co można robić zimą?

 

Odkrywamy litery:

R,r; S,s; N,n

Poznajemy zapis cyfrowy liczb:

8 i 9

 

WIERSZ DO NAUKI:

"Bałwan"

Na podwórku bałwan stał,
który dużą głowę miał.
Oczka – czarne, dwa węgielki,
nos z marchewki nie za wielki…
I tak sobie stał.

Kiedy ktoś się zimna bał,
to się bałwan z niego śmiał.
Bo gdy wkoło zimno było
jemu właśnie było miło,
gdy na mrozie stał.

Chociaż dużą głowę miał,
to się bałwan trochę bał,
że gdy przyjdą dni gorące,
to mu głowę stopi słońce,
gdy tak będzie stał.

PIOSENKA DO NAUKI:

"Spacer z babcią i dziadkiem"

Gdy babcia i dziadek idą na spacer
Nie idą sami
Bardzo się cieszą, że mogą w parku

wędrować z nami
Są uśmiechnięci i czasu maja zawsze tak wiele
Jakby w tygodniu codziennie były

same niedziele

Babciu, dziadku poczekajcie
Zaraz przybiegniemy
Na ławeczce pod kasztanem razem usiądziemy
Opowiecie co tam słychać na szerokim świecie
Jak zrozumieć trudne sprawy

 wy najlepiej wiecie!

Babcia i dziadek są zawsze blisko

 tak nas kochają
Że wszystkie siły i czas swój cały

nam poświęcają
A kiedy mamy jakieś kłopoty,

 albo zmartwienie
Możemy zawsze liczyć na pomoc i pocieszenie.

 


 

Tematyka zajęć - miesiąc January

1. Planet of clothes. Wprowadzenie nazw ubrań i utrwalanie liczb w zakresie 1-10 w zabawach głosem, ruchowych i muzycznych.
2. Utrwalenie i poszerzanie materiału leksykalnego poprzez zabawy muzyczno- ruchowe i manipulacyjne.
3.  Rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu poprzez słuchanie historyjki. Wprowadzenie struktury If you’re wearing…Put on…
4. Revision Units 3&4
5. Planet of food. Wprowadzenie przyimków miejsca oraz nazw warzyw i owoców w zabawach muzyczno- ruchowych.

Słownictwo kluczowe:

It’s hot and sunny! It’s freezing! T-shirt, shorts, jacket, trousers, numbers 1-10, socks, shoes, dress, jacket, hat, colours


rytm

Tematyka zajęć - miesiąc STYCZEŃ

1. Prezentacja par i ukłony – utrwalenie.
2. Cha,cha – basic.
3. C
ha,cha - rytm 4/4 na bazie kroku podstawowego.
4. C
ha,cha – utrwalenie kroku podstawowego.
5. Samba – uproszczony krok podstawowy. Rytm 2/4 na bazie kroku podstawowego.

 


 

I MIEJSCE w ogólnopolskim konkursie zdobyte przez "Ananasa"!

       Serdecznie gratulujemy Pawłowi J. z grupy „Ananasy” za zdobycie I MIEJSCA w ogólnopolskim konkursie poetycko – plastycznym pt. „W świecie zawodów”, zorganizowanym przez Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 39 w Rybniku. Konkurs polegał na wykonaniu pracy plastycznej do wiersza napisanego przez nauczyciela.



Udział Ananasów i Kokosów w Przeglądzie Kolęd i Pastorałek

17 stycznia gr. VI i VII wzięła udział w XIV Przeglądzie Kolęd i Pastorałek pod hasłem "... A Słowo stało się ciałem...".
Dzieci wyszły na scenę i zaśpiewały dwie kolędy, które prezentowały na tegorocznych Jasełkach.



II MIEJSCE w ogólnopolskim konkursie zdobyte przez "Ananasa"

      Niezmiernie miło jest nam przekazać, że Ania K. z grupy „Ananasy” zdobyła II MIEJSCE w ogólnopolskim konkursie plastycznym pt. „Prawa dziecka – moje prawa”. Organizatorem konkursu było Gminne Przedszkole nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Sępólnie Krajeńskim.



"Dzień Babci i Dziadka" w "Ananasach" i "Kokosach"

„Babcia i dziadek są zawsze blisko



"Ananasy" rozwijają kompetencje kluczowe z zakresu przedsiębiorczości podczas zabawy w "Bank"

          W piątek  „Ananasy” dowiedziały się co to jest bank, kto tam pracuje oraz na czym polega praca bankowca? A wszystko to, dzięki  samodzielnym doświadczeniom podczas niezapomnianej zabawy tematycznej w „Bank”, która wspaniale wpłynęła na rozwój kompetencji kluczowych z zakresu przedsiębiorczości. Podczas wspólnych działań, same się przekonały, że praca w banku jest bardzo trudna i odpowiedzialna. Trzeba dobrze liczyć, dodawać i odejmować, a przy tym być miłym i kulturalnym dla wszystkich potencjalnych klientów! Podsumowując można stwierdzić, że zabawa w „Bank” spełniła zamierzone cele! Wszystkie pieniążki zebrane podczas akcji charytatywnej „Góra Grosza” zostały przeliczone, posegregowane i przygotowane do wysyłki!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




oddzialy

góra strony