Grupa III - "Limonki"

                  

Nad Państwa dziećmi czuwają:

Beata Jakończuk - nauczycielka

Marta Brejnak- nauczycielka

Dorota Palkowska- woźna oddziałowa

 

Grupa pracuje w godzinach 6.30-16.30

Zapraszamy na konsultacje z nauczycielkami  ( po uprzednim umówieniu się).

 

  

 

co się u mnie działo

TEMATY REALIZOWANE W PAŹDZIERNIKU:

 

 

1. Dary jesieni

2. Dbamy o zdrowie

3. Jesienią w parku i w lesie

4. Zabawy na jesienne wieczory

5. Listopadowe wspomnienia

 

Poznajemy piosenkę: Piosenka na chłodne dni (Agnieszka Galica)

Umiem włożyć już buciki

kurtkę zapiąć na guziki

Ref.: Chociaż trochę chłodno dziś

to na spacer trzeba iść x2

Wkładam czapkę i sweterek

mogę iść już na spacerek

Ref. Chociaż...

Rękawiczki, ciepły szalik

zimno mi nie będzie wcale

Ref. Chociaż...

 

 

 

 

 


JĘZYK ANGIELSKI

Tematy realizowane w październiku:

1. The Autumn Project- wprowadzenie i aktywizacja słownictwa związanego z jesienią.

2. Autumn Time- utrwalenie słownictwa związanego z jesienią w zabawach ruchowych i manipulacyjnych.

3. Some rainbow soup,anyone ? Zapoznanie z nazwami wybranych warzyw.

4. Poszerzenie i utrwalenie słownictwa w zabawach opartych na piosence tematycznej.

5. Revision.

 


 

W PAŹDZIERNIKU:

 

1. Utrwalenie kroku "disco step".

2. Krok polkowy – wprowadzenie.

3. Prezentacja par – wprowadzenie.

4. Krok polkowy w przód, w tył, w miejscu.

 


SAŁATKA WARZYWNA

Zgodnie z realizowanym tematem tygodniowym, dzieci dowiedziały się o dobroczynnych właściwościach ,  warzyw i owoców, dowiedziały się jak ważne jest ich jedzenie i w jaki sposób możemy je przyrządzać.  Z tej okazji "Limonki" postanowiły  przygotować własnoręcznie  sałatkę warzywną...Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji...  



JESTEŚMY BEZPIECZNI

W przedszkolu bardzo dbamy o nasze bezpieczeństwo. Cały tydzień mówiliśmy o tym co to znaczy być bezpiecznym, gdzie czujemy się bezpiecznie, jak bezpiecznie zachowywać się w przedszkolu, w domu, na placu zabaw i na ulicy. Limonki doskonale wiedzą jak należy przechodzić przez skrzyżowania. Przygotowały nawet własne sygnalizatory. Nauczyły się śpiewać piosenkę o światłach drogowych. Wiedzą też jak należy postępować ze zwierzętami, których nie znamy. Byliśmy też na spacerze- w kamizelkach odblaskowych i trenowaliśmy przechodzenie przez przejście dla pieszych bez świateł!



ROK SZKOLNY 2017/2018


 




oddzialy

góra strony