Grupa II - "Brzoskwinki"

 

W grupie pracują:

Edyta Nobert-nauczycielka

Irena Puczko-nauczycielka

Ewa Zalewska- woźna oddziałowa

 

Konsultacje indywidualne z nauczycielkami grupy odbywają się:

Nauczycielka Edyta Nobert – II wtorek każdego miesiąca o godzinie 16.30
Nauczycielka Irena Puczko– I wtorek każdego miesiąca o godzinie 16.30


Prosimy o wcześniejszą informację o chęci spotkania.

 

Październik

Tematy tygodniowe:

 

1.Idzie jesień przez ogród i sad

2. Idzie jesień do zwierząt

3. Co z czego otrzymujemy

4. Idzie jesień z deszczem

5. Z matematyką za pan brat już od najmłodszych lat

 

 

Piosenka pt. Jesienne zapasy (sł. i muz. D. i K. Jagiełło)

I. Dziś od rana hyc, hyc, hyc,

wiewióreczka mała,

nie chce robić prawie nic,

tylko by skakała.

Ref: Orzeszków nie chce zrywać,

do dziupli nie chce nosić,

a gdy nadejdzie zima,

sąsiadów będzie prosić.

II Dziś od rana tup, tup, tup,

Chomik gdzieś wędruje,

Nie chce robić prawie nic, tylko maszeruje.

Ref: Owoców nie chce zbierać

do domu swego nosić,

a gdy nadejdzie zima

sąsiadów będzie prosić.

III. Dziś od rana pi, pi, pi

myszka bardzo mała,

nie chce robić prawie nic,

tylko by leżała

Ref: Ziarenek nie chce szukać,

do norki nie chce nosić

a gdy nadejdzie zima,

sąsiadów będzie prosić

 

 

 


                                             

Tematyka zajęć - miesiąc PAŹDZIERNIK

1.  „Colours” - wprowadzenie nazw kolorów podstawowych
2. „Red,yellow, blue, green”- utrwalenie nazw kolorów w zabawach muzyczno-ruchowych.
3. „Rainbow song” - konsolidacja i utrwalenie wprowadzonego materiału. Wprowadzenie nazw kolejnych kolorów.
4. „The colours of the rainbow” - utrwalenie nazw kolorów w zabawach muzyczno-ruchowych.
5. „Revision” - konsolidacja i utrwalenie wprowadzonego materiału

Słownictwo kluczowe:

Hello!; Bye-bye!;Boo; Max; Lilly; backpack; book; stickers; crayons; rainbow; yellow; orange; red; green; blue; purple; Have you got a rainbow, too?; Yes, I have.


Tematyka zajęć - miesiąc PAŹDZIERNIK

1. Disco step – krok podstawowy.
2.
Utrwalenie kroku "disco step".
3. Krok polkowy – wprowadzenie.
4. Krok polkowy – utrwalenie.
5. Prezentacja par – wprowadzenie.

 

 


Dary jesieni z sadu i ogrodu

W minionym tygodniu Brzoskwinki na zajęciach dydaktycznych poznawały dary jesieni z sadu i ogrodu a także utrwalały  zasady zdrowego odżywiania się. Celem  zajęć było rozwijanie zainteresowania światem przyrody, utrwalanie i pogłębianie wiedzy dzieci o owocach i warzywach oraz zachęcanie do ich jedzenia.



Zajęcia twórcze w Brzoskwinkach

W każdy czwartek  w naszej grupie odbywać się będą zajęcia twórcze prowadzone przez panią Martę. Zajęcia mają na celu wspieranie działań twórczych dzieci w różnych dziedzinach ich aktywności, stymulowanie a także rozwijanie potencjalnych zdolności twórczych. Zapraszam do obejrzenia zdjęć J



Przyszła jesień

23.09.2019r. W ramach powitania Jesieni, w naszej grupie obchodziliśmy „Dzień Spadającego Liścia”.  Przez  cały tydzień wyjście na podwórko połączone było ze zbieraniem liści, szyszek, kasztanów i żołędzi. A zebrany materiał przyrodniczy wykorzystany został do zajęć dydaktycznych oraz prac plastycznych. Wszyscy mieliśmy dobre humory, a promienne uśmiechy dzieci zachęcały tegoroczną Jesień, by była piękna, złota i słoneczna.


 

 

 

 

 

 

 

 




oddzialy

góra strony